Verwelius
Kom uniek wonen aan de Zaan
Nog een klus voor bouwbedrijf Verwelius, een prestigieuze ditmaal.
Dit was anders dan een standaard nieuwbouwproject. Penthouses, diverse appartementen, herenhuizen en een villa worden in één project verkocht. Aan ons de taak om de diverse doelgroepen te bereiken met een opvallend merk en een strategische campagne.
Geïnspireerd door de van oudsher bedrijvige omgeving, bedachten wij de naam De Industrieel en ontwierpen we het logo en de bijbehorende visuele identiteit.
Online kozen we voor een contenthub waar we met diverse leuke en interessante nieuwsberichten en blogitems wekenlang de doelgroepen hebben getriggerd. Uiteindelijk hebben we de laatste 6 weken voor de verkoop uitgepakt met een multimediale campagne en uiteindelijk 35.000 unieke websitebezoekers gegenereerd, waarvan ruim 3600 mensen zich hebben opgegeven voor de nieuwsbrief. Resultaat: een overvol start verkoop event en fase 1 binnen een mum van tijd geheel onder optie.