Wie zijn wij
Het Waanzinnig team bestaat uit specialisten die stuk voor stuk hun sporen verdiend hebben. Met jarenlange ervaring binnen hun vakgebied zijn zij altijd op zoek naar dat element wat hun werk zo onderscheidend maakt.

Jeroen van der Meijden
Creatief conceptontwikkelaar, art director en strategisch denker. Een verbinder die verbazingwekkend goed kan produceren. Jeroen is inmiddels bijna twee decennia eigenaar van Waanzinnig en neemt je graag mee in de waanzinnige wereld van advertising, branding en content.

Wim van der Oest
Creatief conceptontwikkelaar, senior copywriter en veelzijdig contentmaker. Creativiteit met een inspirerend randje strategisch denken. Wim was vóór Waanzinnig creatief directeur bij bureau's als DDB, Saatchi, TBWA en Lowe Finland & Baltics.

Sophie Notten
Online strateeg. Fan van all things digital en van data-driven werken. Een nieuwsgierige Search Engine Marketing-specialist met meer dan 6 jaar ervaring bij verschillende internationale bedrijven.

Gianluca Simonelli
Veelzijdige designer. Smaakvolle vormgever met een groot hart voor brand identities. Gianluca heeft voorheen bureau Barbablu in Milaan opgericht en werkte bij Innovattic als interactie designer.

Julius Smit
Webdesigner. Is zijn carriëre als art director begonnen en heeft zich daarna de wereld van code eigentijds eigen gemaakt. Heeft gewerkt bij ARA, Catchline, Pariware Edisindotama Jakarta en Pluspoint.